Hva kan vi hjelpe deg med?

Til venstre ser du en meny med flere kategorier som vil gi deg svar på det meste. Dersom du ikke skulle finne svar til det du lurer på kan du ta kontakt med kundesenteret vårt. Vi er tilgjengelig på e-post, facebook, og telefon. Dersom du er kunde kan du logge deg inn på Min side for å få mer informasjon om ditt kundeforhold.


Ring på 02445 eller (+47) 915 02445 fra utlandet.

Eventuelt send e-post til kundeservice@chilimobil.no

https://www.facebook.com/chilimobil

Kundesenteret er åpent hver ukedag fra 09:00 til 17:00.


Ønsker du å bli kunde hos Chilimobil?

Du kan bestille et superbillig abonnement eller kontantkort på vår nettside, via kundeservice, eller ved å kjøpe en startpakke for kontantkort fra et av våre utsalgssteder. Våre utsalgssteder er Narvesen, 7-eleven, Shell/7-eleven og MIX.

Det er kjempe enkelt - og viktigst av alt, billig! 

Mest stilte spørsmål

Aktivere mitt kontantkort

Når du har kjøpt en startpakke fra oss må du aktivere det først. Det kan du enkelt gjøre via Chilimobil.no eller vår kundeservice.

Slik aktiverer du kontantkort på web:
1. Putt SIM-kortet i mobiltelefonen
2. Tast PIN-kode på telefonen
3. Velg Aktiver kontantkortet her (peker på aktivering)
4. Fyll ut informasjonen – så er du klar

Har du ikke norsk personnummer, får du ikke registrert kontantkortet via nettsiden. Gå innom en forhandler og vis frem gyldig legitimasjon for å registrere ditt kontantkort.

Alle våre SIMkort leveres alltid også med MikroSIM (microSIM) som benyttes i nyere telefoner som f.eks iPhone eller Nokia Lumia.

Å ringe med Chilimobil

Det finner du enkelt ut i oversikten vår her
Klikk her for oversikten over produkter og priser for Chili Mobil.
Du kan sjekke din saldo og siste transaksjoner her på chilimobil.no ved å logge inn på minside. Opprett konto her. Du kan også sende sms ‘saldo’ til 2258 eller ringe 02645 fra telefonen din. Disse tjenestene er gratis.
Med Chilimobil får du Telia sin suverene dekning. Det betyr 4G, om telefonen din støtter det, og dekning nesten uansett hvor du befinner deg.Telia dekningen er kåret til Norges beste 3 år på rad!
Det går fint. Du kan enten logge deg inn via minside, eller sende sms ‘saldo’ til 2258. Du kan også ringe 02645 fra din telefon. Husk +47 foran nummeret om du ønsker å ringe for å sjekke.
Så lenge du har utgående trafikk og har ladet for minst 75,- de siste 9 måneder er ditt kort aktivt. Dersom det går 6 måneder uten at det har vært utgående trafikk vil ditt kort sperres. Det samme skjer dersom det ikke har vært ladet for minst 75,- i en periode på 9 måneder. Kortet kan gjenåpnes mot et gebyr innen 12 måneder er gått. Deretter slettes kortet og nummeret vil være tapt.
Selvsagt kan du beholde telefonnummeret ditt når du bytter til Chilimobil. Overgangen er sømløs og du får beskjed når nummeret er portert til oss fra din gamle leverandør. Dette ordner vi – og all informasjon som du trenger står i velkomstbrevet.
Ring oss på 02445 – så ordner vi resten.
Du kan alltid ringe gratis til Chilimobils ladetelefon 02645 for å sjekke saldo eller fylle på kortet ditt. Du kan også sjekke saldo gratis via sms med kodeord SALDO til 2258.